keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Millainen minä olen?

Bongasin Felinen blogista (joka on löytänyt jonkun blogista..) tällaisen persoonallisuustestin. Olen usein ajatellut, että olen vaikeasti kategorisoitavissa (miten tää sana oikeen taipuu?!) ja siksipä siis näppäsin äkkiä linkkiä joka vei minut itseni luokittelun salaiseen maailmaan. 


Tällainen minä siis olen testin mukaan:

 Luova individualisti

yksilöllinen * syvällinen * tunnerikas * intuitiivinen * ainutlaatuinen * ilmaisuvoimainen * vahva * herkkä * itseään ilmaiseva * syvällinen * aito * intensiivinen * oivaltava * pohdiskeleva * romantikko * intohimoinen * esteetikko * taiteellinen * omintakeinen * dramaattinen * vetäytyvä * tunteellinen * 
 


Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen

Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
 


 4-tyyppiä motivoi aitous ja yksilöllisyys


"Minusta tuntuu hyvältä se, että saan toteuttaa itseäni yksilöllisellä ja luovalla tavalla. Aistin herkästi erilaiset tunnelmat ja muiden ihmisten mielialat. Haluan erottua joukosta omana aitona itsenäni."

Minussa on hieman myös tätä: 

 Avulias huoltaja
auttavainen * ystävällinen * sydämellinen * ihmisläheinen * empaattinen * kannustava * huolehtivainen * välittävä * palveleva * antelias * tunteikas * miellyttäjä * parantaja * hoivaava * rakastava * ymmärtäväinen * lämminhenkinen * tuttavallinen * neuvoja * tunnollinen * uhrautuvainen * toisia varten *
 Lisää 2. tyypistä täältä.

Yllättävän paikkansapitäviä adjektiiveja kyllä! :D 

Ei kommentteja: