torstai 6. kesäkuuta 2013

6x5

Olen vihdoin löytänyt uuden kipinän elämään. Ei sillä, ettäkö tässä missään kuilussa olisi varsinaisesti oltukaan, mutta pitkään kaikki on ollut vain plääh. Nyt, uuden työpaikan myötä, olen löytänyt arkeeni monia juttuja, joiden tekemisestä olen ennen nauttinut ja nyt taas. Esimerkiksi ratsastus. En malta odottaa että pääsen sunnuntaina hevosen selkään hikoilemaan! Tietokoneella möllöttäminen on vaihtunut kehittävämpiin puuhiin, kuten pihatyöt, lukeminen ja ristikot. Olen myös levännyt paljon. Tajusin, että aikaisin nukkumaan meneminen ei oikeasti ole minulta pois, vaan ainoastaan elämänlaatuani parantava asia. Tunnen itseni myös aikuiseksi. Suurinpiirtein ensimmäistä kertaa ikinä.

Blogeja selaillessani löysin hauskoja kysymyksiä, joihin halusin vastata itsekin. Näistä tuli mieleeni se, miten ainutlaatuisia me kaikki olemme. Henkilöllä, jonka blogista tämän pihistin, oli todella erilaisia vastauksia kuin itselläni. :)

5 asiaa, joita tarvitset päivittäin:
- perhe
- huumori
- kahvi
- lepo
-  oma hetki

5 kirjaa, joita suosittelet:
- Harry Potterit
- Outi Pakkasen tuotanto
- Taru sormusten herrasta -trilogia
- Barbara Demick - Suljettu maa, elämää Pohjois-Koreassa
- Jason Webster - Duendé

5 materialistista joululahjatoivetta:
-arvostan eniten lahjoja, joita todella, oikeasti tarvitsen.. olen surkea antamaan toivelistoja, mutta..
- raha
- kirjat
- lupaus avusta pihatöissä
- punaviini, haha!

5 paikkaa, joissa haluaisit käydä:

- Praha
- Budapest
- Krakova
- Kroatia
- Suomen lomakohteet, mulla on näkemättä mm. yleissivistykseen kuuluva Heureka (ja nyt siellä on se ihmis-näyttely, minkä haluan välttämättä nähdä!)

5 adjektiivia, jotka kuvaavat sinua:
- iloinen
- ystävällinen
- avulias
- eläinrakas
- luonnonsuojelija

5 elämänohjetta, jotka antaisit muille:
 - ole oma itsesi
- seuraamalla unelmia pääsee pitkälle
- aika aikaansa kutakin
- kun kumartaa toiselle, pyllistää toiselle
- hakuna matata!


Ei kommentteja: