lauantai 14. kesäkuuta 2014

difference

Nyt voin jo hieman vapaammin hengittää, joten kerrottakoon täälläkin muutoksista, joita tämän vuoden puolella on ollut. Edellisessä postauksessa kerroinkin, etttä bosseilen duunipaikalla syksyyn ja jatkot selviää myöhemmin. Nyt on se myöhemmin, ja kesäloman jälkeen palaan taas entiseen pestiini, mikä on erittäin mukavaa sekin. Kokemus lähiesimiehenä toimimisesta on kullan arvoista työmarkkinoilla, joten olen todella kiitollinen tästä mahdollisuudesta joka minulle suotiin.

Toinen suuri muutos, ehkäpä se suurin, on muutto. Minä vuokrasin rivitalokaksion ja muutin pois yhteisestä talostamme kesäkuun alussa. Peikkoprinsessa visiteeraa viikko-viikko -systeemillä kummankin vanhemman luona. Tätä en toki tarkoittanut tapahtuvaksi silloin vajaa kuusi vuotta sigten sanoessani "tahdon", mutta tällä hetkellä tilanne nyt on näin. Ja -vaikka näin ei varmasti saisi tuntea, tai ainakaan ääneen sanoa- olen aivan luvattoman tytyväinen tällä hetkellä. 


"kun aamulla herään, mä tuntee voin sen; tää on kaunis päivä, mä oon onnellinen" ♡


2 kommenttia:

henni kirjoitti...

Oho! Nyt tuli kyllä melkosena yllärinä o.O Mikä sai tällaisen päätöksen tekemään? Siis koska olen hirveän utelias :) Mistä vuokrasit kämpän?

Anya kirjoitti...

Jooo, no, on tää ollut mielessä jo jonkin aikaa. Vuokrasin asunnon suomusjärveltä, tyttö kuitenkin aloittaa koulun siellä. Laitan teillekin osoitteenmuutoskortin :)