maanantai 14. tammikuuta 2013

tunnustus

Henni paiskasi minua  Kaunis blogi -haasteella, jonka ideana on kertoa itsestään kahdeksan faktaa, ja heittää tunnustus sen jälkeen eteenpäin kahdeksalle kanssabloggaajalle. Kiitos Henni!





1. Tähän kypsään kohta 30-vuoden ikään mennessä olen ehtinyt saavuttaa suurinpiirten ne asiat joita nuorempana ajattelinkin; minulla on mies, lapsi, koira ja omakotitalo. Minulla on ammatti ja hyvä työ. Voin siis olla ylpeä itsestäni.

2. Olen luonteeltani perfektionismiin taipuvainen, ja tämä näkyy sekä työssäni että kotielämässäni. 

3. Pelkään vanhoja hissejä. Ennen pelkäsin myös tv-lupatarkastajaa, mutta niitähän ei enää onneksi ole.

4. Rakastan kotiani. Minusta on tullut todellinen kotihiiri, enkä enää välittäisi paljon muualla ollakaan. Siitä huolimatta nautin kyllä suuresti ystävieni seurasta ja arjen irtiotoista.

5. Nautin mielettömästi saunomisesta. Voisin käydä saunassa melkein vaikka päivittäin, jos ihoni kestäisi sen. Kesällä on ihana vihtoa oikein sielunsa kyllyydestä ja jälkeenpäin ottaa kylmä olut.

6. Olen hieman "kaikki minulle nyt heti"-ihminen, eli kun saan päähäni jotain niin se täytyisi päästä toteuttamaan samoin tein. Näin vanhemmiten (haha) olen kyllä oppinut hieman kärsivällisyyttäkin.

7. Tämän vuoden alku on aikuiselämäni ehkä ensimmäinen, jolloin ajattelin ilolla uuden ajan koittavan enkä vain murehtinut vanhan menettämistä. Luopumisen tuska liittyen vuodenkulkuun on aina ollut jännä tunne, surullinen, josta olen kuitenkin halunnut pitää mahdollisimman pitkään kiinni.

8. Olen oppinut ihan vasta arvostamaan osaamistani elämän eri saroilla. Tämä liittyy vähän kohtaan 2, sillä usein koitan tavoitella sitä täydellisyyttä. Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt myös hetkeksi pysähtyä ja avaamaan silmäni sille, mikä ei vaadi enää mitään lisää.


Tämän saa napata kaikki ne bloggaajat jotka sattuvat lukemaan. :) Olen laiska haastamaan ketään.



 ps. friday = inkday !

Ei kommentteja: